Shop Mobile More Submit  Join Login
Comm: XxXOver-the-EdgeXxX (2) by kohachii Comm: XxXOver-the-EdgeXxX (2) by kohachii
Commission for :iconxxxover-the-edgexxx:
Oh my gawd.. THIS IS LIKE THE FIRST TIME I EVER DREW A GUY THIS CUTE BEFORE. FIRST TIME, YUSH!!!!! :dummy:
I'm happy-- Btw... this is her oc, Summer~ I drew him before:


Uh-huh... I fail at that REALLY xDD I love this drawing btw~ YEP. ;)
Character belongs to :iconxxxover-the-edgexxx:

:police: Do not COPY, EDIT, OR REPOST my art! :police:
:icondonotplz::iconmyartplz: :iconmyartismine:
Add a Comment:
 
:iconblueglacier19:
blueglacier19 Featured By Owner Jun 5, 2012  Hobbyist
:iconlaaavplz: what a sexy guy sexy sexy guy :iconiheartitplz:
Reply
:iconkohachii:
kohachii Featured By Owner Jun 5, 2012  Student Digital Artist
Ehehe thank youu :icontinoplz:
Reply
:iconblueglacier19:
blueglacier19 Featured By Owner Jun 5, 2012  Hobbyist
my pleasure :iconyushplz:
Reply
:iconspartan500:
Spartan500 Featured By Owner Jun 3, 2012
noice, very noice :iconclapplz:
Reply
:iconkohachii:
kohachii Featured By Owner Jun 3, 2012  Student Digital Artist
thank you~
Reply
:iconbladeofvalhalla:
BladeOfValhalla Featured By Owner Jun 3, 2012
Da'www so cute! thanks you
Reply
:iconkohachii:
kohachii Featured By Owner Jun 3, 2012  Student Digital Artist
Hahaha yay :happybounce: Thank you and I'm glad you liek it :iconbrohugplz::iconsparklesplz:
Reply
:iconbladeofvalhalla:
BladeOfValhalla Featured By Owner Jun 3, 2012
yes i love it
Reply
:iconkohachii:
kohachii Featured By Owner Jun 3, 2012  Student Digital Artist
hehe yaay<333
Reply
:iconbladeofvalhalla:
BladeOfValhalla Featured By Owner Jun 3, 2012
^^
Reply
:icondisturbednature:
DisturbedNature Featured By Owner Jun 3, 2012
He looks badass c:
Reply
:iconkohachii:
kohachii Featured By Owner Jun 3, 2012  Student Digital Artist
Thanks C:
Reply
:iconmimi-tenshiro:
mimi-tenshiro Featured By Owner Jun 3, 2012  Hobbyist Digital Artist
S-Sasu-chaaaan!! <3 You really really improved omg
I just have now words!:heart: This is really beautiful!
Reply
:iconkohachii:
kohachii Featured By Owner Jun 3, 2012  Student Digital Artist
Awwww ihfddhgfuodsfgd t-thank you so much Yui-chan :iconbrohugplz::iconsparklesplz:
OMG.. I MISSED CHU SHO MUCH <333 :hug: :heart:
Reply
:iconmimi-tenshiro:
mimi-tenshiro Featured By Owner Jun 3, 2012  Hobbyist Digital Artist
:heart::heart: I muss you too darling ;D and youre welcome <3
Reply
:iconkohachii:
kohachii Featured By Owner Jun 3, 2012  Student Digital Artist
awww how are you doing ne? C: :heart::heart::heart:
Reply
:iconmimi-tenshiro:
mimi-tenshiro Featured By Owner Jun 3, 2012  Hobbyist Digital Artist
I'm sick haha ;^; and what about you dear? <3
Reply
:iconkohachii:
kohachii Featured By Owner Jun 3, 2012  Student Digital Artist
oh noes D; :nuu: I hope you feel better:heart: and I'm fineee I'm hungry though hahahahahaha
Reply
:iconmimi-tenshiro:
mimi-tenshiro Featured By Owner Jun 3, 2012  Hobbyist Digital Artist
Hahaha <3 I hope so
GO EAAAAAAAAT COOKIIIIIEESSSS <3
Reply
:iconkohachii:
kohachii Featured By Owner Jun 3, 2012  Student Digital Artist
LOL I ate fudge sticks ;)
Reply
(1 Reply)
:iconnao-chan99:
nao-chan99 Featured By Owner Jun 3, 2012  Hobbyist Digital Artist
Waa...Kakkoii!!
Reply
:iconkohachii:
kohachii Featured By Owner Jun 3, 2012  Student Digital Artist
Hahah arigatou :'DD
Reply
:iconkazumi-senpai:
Kazumi-Senpai Featured By Owner Jun 3, 2012  Hobbyist Digital Artist
He looks so cool! :XD:
Reply
:iconkohachii:
kohachii Featured By Owner Jun 3, 2012  Student Digital Artist
FFF- Sankyuuu xDD
Reply
:iconkazumi-senpai:
Kazumi-Senpai Featured By Owner Jun 3, 2012  Hobbyist Digital Artist
Lol your welcome :meow:
Reply
:iconwatertiger1419:
Watertiger1419 Featured By Owner Jun 3, 2012  Hobbyist Writer
it is really good
Reply
:iconkohachii:
kohachii Featured By Owner Jun 3, 2012  Student Digital Artist
Thanks^^
Reply
:iconwatertiger1419:
Watertiger1419 Featured By Owner Jun 3, 2012  Hobbyist Writer
your welcome
Reply
:iconricepeach:
Ricepeach Featured By Owner Jun 3, 2012  Student General Artist
*nosebleeds* omg.. Sasu-chan why you must be so good at drawing cute guys..
Reply
:iconkohachii:
kohachii Featured By Owner Jun 3, 2012  Student Digital Artist
Uhhhhh... errr.... ehhh... eto... I.. dunno...? xDD This just came out~
Reply
Add a Comment:
 
×
Download PNG 753 × 950




Details

Submitted on
June 3, 2012
Image Size
334 KB
Resolution
753×950
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
245
Favourites
33 (who?)
Comments
32
Downloads
4
×